środa, 9 stycznia 2013

Owls Are Not What They Seem

Jak wspominałam ostatnio, wypróbowuję również inne techniki tworzenia biżuterii. Dziś pokażę szklane kaboszony z grafikami z Czterech Kątów umieszczone w bazach do pierścionka i spinek do mankietów. Już od dłuższego czasu się nad tym zastanawiałam, a do zrealizowania tych planów zainspirował mnie tutorial zamieszczony w Turkusowym Hamaku. Bardzo podoba mi się ta technika i możliwości, jakie oferuje, więc co jakiś czas będą się pojawiać nowe sztuki.
A na koniec kilka sznurów koralikowych. Chyba nie ma się już co rozpisywać na ten temat ;)
W następnym wpisie moje pierwsze podejścia do haftu koralikowego. Zapraszam!

3 komentarze:

  1. Spoko, łapki wyglądają na już wyrobione, bo sznurom nic nie brakuje;) Na przyszłoroczne aukcje możesz bazy już szykować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bransoletki:) Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń